czwartek, 18 października 2012

Sally Hansen

Dzis pokaze wam paznokcie pomalowane lakierem Sally Hansen - Kompletny Manicure . Jest to lakier ktory otrzymalam w pazdziernikowym GLOSSY BOX UK. Wiecej bedziecie mogli przeczytac o nim w poscie GLOSSY BOX , ktory dodam wam na weekend.





Takze paznokcie wygladaja tak jak widzicie powyzej . Ja zakochalam sie w tym kolorze  .
Producent twierdzi ze jest to : 5 krokow manicure w 1 butelce : Base coat  , wzmocnienie paznokci , wzrost paznokci , kolor oraz top coat Natomiast ja jeszcze na ten lakier nalozylam top coat dla wiekszego polysku wiec zalezy to tylko i wylacznie od was .

Jesli chcecie wiecej takich postow o paznokciach to piszcie w komentarzach lub do mnie , i bardzo chetnie beddla was takie przygotowywac. Nie robie takich postow gdy mam brzydkie paznokcie ale czesto robie zelowe czy akrylowe wiec jesli tylko chcecie to kiedy bede wlasnie takie robic moge wam zawsze pokazac .

Mam plan natomiast na nastepny post o paznokciach i to bedzie niespodzianka , moge wam tylko dac popowiedz , pokaze wam produkty ktore do tego uzyje  :


*Nie sa to oryginalne produkty ktore powinno sie uzywac do tego typu ozdobienia paznokci , ale ja nie sadze ze oryginalny produkt jest wart swojej ceny i pokaze wam tanie rozwiazanie . Ktore mysle ze bardziej was zainteresuje.

Wiec pewnie juz sie domyslacie co to beda za paznokcie!! Jesli jestescie ciekawi zachecam czekajcie,  odwiedzajcie bloga a napewno zobaczycie o co tu chodzi .


 źródło: ivauroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz