środa, 30 października 2013

Filofax

Cześć dziewczyny, pokaże wam dziś jak organizuje swój Filofax.
Filofax jest to kalendarz i organizer który możemy ułożyć pod samą siebie.

Mój Filofax jest czarny i rozmiaru A5.
Są różne kolory oraz rozmiary.
Możecie to sprawdzić tutaj

Ja nie kupiłam swojego Filofax na stronie ponieważ jak na pierwszy raz tyle zapłacić za niego jest to szaleństwo.
Na wypróbowanie wzięłam udział w akcji na eBay właśnie o ten używany Filofax.

Jest jeszcze jedna rzecz którą musicie wiedzieć zanim przejdziecie dalej mianowicie to że mój kalendarz/organizer jest prowadzony po angielsku, a przynajmniej większość.
Dlaczego? dlatego że mieszkając tu i robiąc wszystko w szkole po angielsku i tak dalej łatwiej jest mi napisać to po angielsku niż myśleć jakie słowo mogę użyć po polsku.


A więc zaczynajmy:

Filofax 

Pierwsza strona 
Po lewej stronie mam schowane naklejki do ozdoby oraz CV jeśli byłoby kiedykolwiek potrzebne. 
Natomiast zdjęcie drugie przedstawia nam laminowaną kartkę na końcu Filofax która ma zabezpieczać wcześniejsze kartki przed zniszczeniem. 


Następnie mam własnoręcznie zrobioną zakładkę na karteczki samoprzylepne.
Oraz kodowanie kolorami które używam w kalendarzu. 


I potem przechodzimy do zakładek mam zakładki te które widzicie na zdjęciach oraz w tych zakładkach mam kolejne zakładki których tutaj nie widać. 

Tutaj zrobiłam dla was tabele moich zakładek oraz zakładek w nich:


I tutaj macie zakładki oraz wszystko co mam w nich od zakładki Blog - Money


Kolejne zakładki od To Do - Notes 



I jeszcze wszystkie notatki we wszystkich zakładkach żebyście lepiej zobaczyli jak to wygląda: 




A więc tak wygląda organizacja mojego Filofax. Jestem z niego bardzo zadowolona i zobaczymy jak będzie dalej.

Oczywiście to wszystko co teraz pokazuje nie jest tylko do tego jedynego Filofax. Na który pewnie nikogo nie stać patrząc na to ile mamy wydać na organizer to nie dziwne.
Możecie przecież inspirować się tym w organizowaniu zwykłego segregatora A5 który może wam służyć jako organizer i kalendarz.

Wszystkie zakładki, te główne które widzicie oraz te które są w każdej z głównych robiłam sama. Wycinając podklejając oraz podpisując.
Również kolejną rzeczą której tutaj nie widać jest to taka folia laminowana bez żadnej kartki, jest wtedy przezroczysta oraz sztywna, ona ma za zadanie zabezpieczać każdą zakładkę przed jakimkolwiek zniszczeniem.

A wy lubicie organizować sobie czas? Używacie kalendarzy oraz organizerów czy notatników?
Przygotowujecie sami czy może wolicie gotowe ze sklepu?


Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

3 komentarze:

  1. Oh, trochę późno komentuje ten post, ale wzięło mi się na kupno filofax więc szukałam jakiś informacji. Dzięki za ten wpis ;D za Twoim przykładem poszukam czegoś w przystępnej cenie na ebay.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło że mogłam pomóc :) Czasem trafiają się dobre okazje tylko sprawdzaj rozmiary :)

      Usuń