poniedziałek, 21 października 2013

Dwie pomadki z Avon

Hej dziewczyny, wiem że długo nie pisałam ale jakoś za dużo było wszystkiego, niby wolne ale to i to trzeba zrobić i tamto. Ale już wracam do normalności i planuje pokazać wam mój Filofax który dziś do mnie przyszedł i już dziś jest gotowy do użytku. Oraz będę chciała pokazać wam własnoręcznie zrobiony album do zdjęć, natomiast nadal czekam na zdjęcia. I w trakcie przygotowania jest też recenzja cieni Sleek.


Także same widzicie plany na posty mam, teraz tylko trzeba wszystko zrealizować.

Ale dziś przechodzimy dwóch pomadek z Avon.

Zamówiłam sobie dwa kolorki których nie mam w swojej kolekcji a dobrze by było gdyby ta kolekcja się troszkę wzbogaciła ale dlaczego to dowiecie się niedługo.







A więc pomadki prezentują się tak 

Róż jest to Doll Pink 
Pomarańczowa Czerwień to Orange You Sweet


A wy miałyście pomadki z Colortrend?

Ja posiadam kilka ale jeszcze z tej starej ''wersji'
I bardzo lubię, są dość kremowe i nie podkreślają skórek. 



Zachęcam do subskrypcji i komentowania



Również zapraszam  na;





Źródło: Iva uroda

1 komentarz: