sobota, 11 maja 2013

Pomysł na delikatny makijaż oczu z nutą niebieskiego.

Cześć dziewczyny, przeglądałam ostatnio filmiki na YouTube i pomyślałam że mogłabym spróbować zrobić sobie jakiś delikatny makijaż na co dzień właśnie biorąc inspiracje z tych filmików.
I dziś właśnie chciałabym wam pokazać makijaż oczu wykonany po obejrzeniu filmiku Zmalowanej.

Musze zaznaczyć że trochę pozmieniałam w tym makijażu także nie jest to dokładnie ten sam makijaż gdyż stwierdziłam że pewne rzeczy będą trochę za ciemne dla mnie i po prostu zrezygnowałam z takich rzeczy jak np. eyeliner czarny na powiece ruchomej.

Ale wy również możecie pozmieniać sobie mój makijaż tak aby pasował wam i bardzo was do tego zachęcam, mam nadzieję że podałam wam jakiś pomysł na makijaż.


Do wykonania tego makijażu oczu użyłam ;




1.Brązowa kredka Sunkissed 
2.Eyeliner Glitterbug Make up Academy (niestety nie posiada on już numerka jest to natomiast niebieski,brokatowy eyeliner) 
3.Tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volume Express   Black 
4.Baza pod cienie Essence    01 Rock Chick's Base





Cień do powiek ( pomarańcz, brzoskwinia) 




Cienie do powiek Inglot
1. 110 AMC SHINE
2. 393 PEARL
3. 456 DOUBLE SP
4. 363 MATTE

Więcej o cieniach Inglot możecie dowiedzieć się z posta; http://ivauroda.blogspot.co.uk/2013/04/inglot.html




Cień do powiek Sunkissed (biały, rozświetlający)


Makijaż Oka Krok Po Kroku.   TROCHĘ INACZEJ 










Makijaż oczu końcowy : 









 To by było na tyle, mam nadzieję że podobał wam się dzisiejszy post, trochę inny niż każdy. Jeśli chcecie zobaczyć więcej pomysłów na makijaże oka to piszcie a bardzo chętnie coś wymyślę specjalnie dla was.

Do zobaczenia !!



źródło: ivauroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz