wtorek, 6 maja 2014

UK: Gazeta Elle oraz próbka

Hej kochane dzisiaj szybciutko chciałam wam tylko pokazać czerwcowy numer gazety Elle oraz jej dodatek abyście mogły go jeszcze kupić, poprosić znajomą lub rodzinę aby kupili wam ten numer.

Ten numer bardzo mnie zainteresował ponieważ można z nim dostać próbkę Benefit Primer 7.5ml. Chciałam go spróbować już dawno lecz nie miałam takiej okazji a jednak cena zniechęcała. Natomiast kiedy tylko weszłam na bloga do Agi o której co miesiąc sprawdzam nowości gazet zobaczyłam właśnie Elle która miała próbkę Benefitu, odrazu wiedziałam że muszę ją kupić.  





Może wy próbowałyście tego Primera z Benefitu? Co o nim sądzicie? Wart swojej ceny?  


Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz