sobota, 3 maja 2014

Zakupy, drobiazgi z Polski.

Hej kochane, ostatnio dostałam kilka rzeczy z polski o które poprosiłam oraz kilka prezentów i dziś właśnie chciałabym wam je pokazać. Niestety nie mam dostępu do Rossmanna i Natury wiec ubolewam nad tym że nie mogę skorzystać z tak super okazji, najgorsze w tym wszystkim jest to że wtedy kiedy mam dostęp do tych sklepów podczas pobytu w polsce, nigdy nie ma promocji. No ale cóż postanowiłam się pocieszyć i pokazać wam właśnie te drobiazgi które ostatnio dostałam.


Ostatnio zaczełam więcej czytać więc poprosiłam o kilka książek;

Ze względu na to że interesuje się historią dwie książki są w tej tematyce:
Trzecia Wojna Światowa Jonathan Walker
Naziści Ikony Zła Bartłomiej Mrożewski
Oraz Jedenaście minut Paulo Coelho
Wiem że wiele dziewczyn czytało tą książke dawno temu lecz ja nie miałam okazji, więc biorę się za nią w najbliższym czasie.
Dajcie znać czy czytałyście i co myślicie.


Kosmetyki która chciałam to;
Ulubiona odżywka do paznokci - Eveline 8w1 Total Action tutaj recenzja
Również ulubiona odżywka do włosów - Jantar tutaj recenzja
Oraz zdjęcie po dłuższym czasie stosowania Jantar (nie całkiem regularnie)


Dodatkowe kosmetyki które dostałam to:
Mgiełka z Avon
Oraz pięknie pachnący balsam z Avon Femme


Wzbogaciłam sie również w dwie maseczki:
Marion Spa  Maska skompresowana
Dermo Minerały Zielona Glinka


I dwie próbki perfum z Avon:
Avon Femme
Avon Fleur


Bardzo przydatną rzeczą okazała się mała torebka z Bershki która dostałam.
Nigdy nie sądziłam że kiedykolwiek zmieszcze się w małą torebke natomiast od kiedy posiadam to cudo wychodze z nią prawie codziennie!
Ma bardzo delikatny cielisty kolor jest świetna!


Oczywiście nie mogło zabraknąć cieni z Inglot.
Uwielbiam te cienie są przecudowne oraz wybór kolorów jest super.
tutaj plusy cieni oraz kolekcja

Numerki cieni:


Swatche:





Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;




Źródło: Iva uroda

5 komentarzy:

  1. Dermo Minerały są świetne. Kupiłam w Biedronce kilka opakowań, ale niestety nie są dostępne w stałej ofercie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są okej jednak moją ulubioną maseczką jest Ziaja Kozie Mleko :) Bardzo ładnie nawilża skórę.

      Usuń
  2. śliczne te cienie z Inglota :) Muszę w końcu skompletować sobie paletkę cieni tej marki, bo mam same pojedyczne, każdy z innej firmy, połowy nie używam, a wolałabym mieć paletkę 6-8 cieni, z których z każdego będę zadowolona i po każdy będę często sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  3. 11 minut czytałam już dość dawno, ale pamiętam, że bardzo mi się podobała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze mi również się spodoba :)

      Usuń