czwartek, 26 grudnia 2013

Boxing Day

Cześć dziewczyny, pewnie są wśród was te które wiedzą że w UK w drugi dzień świąt jest tak zwany Boxing Day.
Ogólnie jest to coś na zasadzie Black Friday ale nie żebyście myślały że tutaj się ludzie biją i jakąkolwiek rzecz. Po prostu są to wyprzedaże po świąteczne. Najczęściej właśnie po przecenie są rzeczy które zostały ze świat ale też ogólnie co mają sklepy w zapasie.

Ja będąc tutaj nigdy nie byłam na Boxing Day chodź w tamtym roku zamawiałam z Lush ze strony internetowej. Dlaczego nie bywałam? Ponieważ nie cierpię jak kręcą mi się ludzie pod nogami i jak jest bardzo dużo ludzi w sklepie bo robi mi się nie dobrze i się denerwuję że nie mogę swobodnie przejść.
W tym roku chciałam pojechać do Lush i do Primark oraz przy okazji odwiedzić nowo otwarty sklep Yankee Candle.


I właśnie dziś zrobiłam największe zakupy w Lushu odkąd zaczęłam używać ich produktów. Jestem teraz pewna że na następny rok również zawitam w Lushu na Boxing Day mimo tak wielu ludzi którzy się w nim znajdowali WARTO BYŁO! Również odwiedziłam Primark w którym niestety już większości mojego rozmiaru nie było więc wyszłam z takimi duperelami. Oraz Yankee Candle w którym kupiłam dwie tarty.

A więc bez przedłużania przechodzimy do zakupów, może na początek te gorsze zakupy aby potem pokazać najlepsze z Lush.


Primark 




Pierścionek - £1
Naszyjnik - £2.50
Paznokcie - £1
Podróbka Beautyblender - £1.50
3D Manicure - £2.50
Perfum Polka - £6
Koszulka - £2


Yankee Candle 


Sweet Strawberry - £1.25
Beach Walk - £1.25 

Jedną z różnych promocji była mianowicie taka że kupujemy dwa duże słoje za £29 normalnie świeczka w dużym słoju kosztuje mniej więcej £19.


Lush



I czas na najlepsze zakupy dziś zrobione to Lush. 
Napisze wam nazwy  oraz ceny które są normalnie w sklepie wraz z tymi po przecenie. 

                                                                        £
1. Secret Santa Bllistic                              5.75 - 2.88
2. Snowman Ballistic                                2.50 - 1.25
3. Golden Wonder                                   3.50 - 1.75
4. So White Ballistic                                 3.25 - 1.63
5. Shoot For The Stars                             3.25 - 1.63
6. Candy Mountain Bubble Bar                2.65 - 1.33
7. The Christmas Penguin Bubble Bar       2.95 - 1.48
8. Star Light Star Bright Bath Me x2         3.30 - 1.65


Oraz kupiłam gotowe pudełko z bombami '' Festive Goodies'' które normalnie kosztowało £11.50 a dziś zapłaciłam za nie £5.75. 

Razem zapłaciłam £20.95 a po zliczeniu standardowych cen te zakupy wyniosłyby mnie £41.95. A więc zaoszczędziłam £21. 
Także sami widzicie że w Lushu dziś bardzo atrakcyjne ceny, mogłam jeszcze spojrzeć na mydełka ale to już innym razem spróbuje ponieważ ich cena nie jest wcale taka wysoka. 


Podsumowując zakupy z Lush najbardziej zapadną mi w pamięci z tego ''pierwszego'' mojego Boxing Day. 
A czy te z was które mieszkają w UK lub może spędzacie tutaj święta u rodziny robią zakupy w szalony Boxing Day? Jakie sklepy najbardziej lubicie? 
Jestem pewna że w Polsce również są poświąteczne wyprzedaże tyle nie tak popularne ani nie maja swoje dnia. 

W weekend wyczekujcie posta o prezentach z gwiazdki. 


Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda
              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz