sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczna Gorączka

Witajcie dziewczyny, w poście o pomysłach na prezenty pisałam wam że zrobię wam haul ale... kupiłam tyle rzeczy i większość które by was nie interesowały (prezenty dla innych) i byłam tak już zmęczona a czekała na mnie jeszcze cała masa prezentów do zapakowania postanowiłam że haul'u nie będzie. 

W zamian za to mam dla was kilka zdjęć już zapakowanych prezentów które czekają u mnie w pokoju gdy będzie można je przenosić pod dużą, żywą, pachnącą choinkę. 


A jak u was idą przygotowania do świąt? Wszystkie prezenty zakupione? Popakowane? Choinka ubrana? Czy może tradycyjnie w Wigilię? 





A tak wyglądają prezenty u mnie, to jeszcze nie wszystkie brakuje tych dla mnie ponieważ ja ich nie pakowałam, oraz tych które przyniosą goście. 

Teraz wszystko kręci się wokół prezentów. 


W poście o pomysłach na świąteczne prezenty również pisałam wam że pokaże wam prezenty które ja dostanę pod choinkę. Tak też zrobię i to na pewno. Już nie tak jak z haulem. 


A więc do następnego. 

Czas wrócić do przygotowań do świąt. 





Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

2 komentarze: