środa, 28 sierpnia 2013

Dermogal A+E

Hej kochane dzisiaj opowiem wam trochę o rybkach śmierdziuszkach a dokładniej o Dermogal A+E

Są to kapsułki w których zawarte są różne witaminy w formie olejku.
Zastosowania są różne mogą być one używane na twarz dekolt oraz włosy.

Cena to miedzy 10 a 15 zł

Ilość kapsułek to 48 w opakowaniu





Minusy 

-po kapsułkach świeci się skóra
-według mnie nie nadają się pod makijaż

Plusy 
    
-Wygładzają
-Nawilżają
-Nie zapychają
-Krotki skład bez parabenów
-Wydajne można użyć kapsułkę na dwa razy
-Nie śmierdzi


Dermogal A+E polecane jest na :

Trądzik
Atopowe zapalenie
Nadmierne złuszczanie
Nadwrażliwość


Dajcie znać czy wy używacie tych kapsułek i jak je stosujecie.





Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda


6 komentarzy:

  1. O kurczę... to znaczy, że ich się nie połyka? Nigdy ich nie miałam ale jak je nie raz widziałam to myślałam, że są do połknięcia ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, ich sie nie polyka... Ale napewno zdazylabys to wyczytac na opakowaniu ;)

      Usuń
  2. Jeszcze ich nie miałam, ale zainteresowały mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że produkt godny uwagi, ale chyba na tłustą cerę nie za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie ze niestety ale na tłustą sie nie nadaje

      Usuń