sobota, 3 sierpnia 2013

Ziaja Nuno Krem tonujący Antytrądzikowy

Witajcie dziewczyny, dziś kolejna mini recenzja, tym razem będzie to;

Ziaja Nuno Krem tonujący Antytrądzikowy. 



Fakty 

Cena to około 10 zł 

60 ml 

Lekka konsystencja wręcz lejąca. 






Plusy 

Cena 

Lekki krem, nie zapychający. 

Równomiernie wygładza skórę twarzy.

Delikatnie maskuje niedoskonałości i przebarwienia.

Super na lato. 

Nie zapycha. 

Nawilża skórę. 

Delikatny przyjemny zapach. 



Minusy 

Wydajność, poprzez lejącą konsystencję zużywamy większą ilość produktu. 

Do wyboru są tylko dwa kolory. 



Zapraszam was również na;

oraz 


Źródło: Iva uroda

4 komentarze:

  1. Lubię ich maseczkę z glinką zieloną z tej serii. Przystępna cenowo i dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam żel do twarzy z ziaji, i go lubię, ale na krem tonujący bym się raczej nie zdecydowała i ze względu na konsystencję i ze względu na moje wymagania względem pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam parę lat temu...i nie wiem czym się kierowałam kupując go, był dla mnie za ciemny i na dodatek cholernie brudził ubrania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ba mocno ciemny. Nie miałam okazji go używać.

    OdpowiedzUsuń