sobota, 24 sierpnia 2013

Moja Toaletka

Hej kochane dzisiejszy post będzie o mojej nowej toaletce. Bardzo chciałam mieć taką przyzwoitą toaletkę w białym kolorze z pięknym lustrem i pasującymi dodatkami.

Po remoncie pokoju taka toaletka mogła zawitać w moim pokoju i dziś chcę wam ją zaprezentować.

Może któraś z was potrzebuje jakiegoś pomysłu na tanią a fajną i praktyczną toaletkę.


 A więc tak się prezentuje moja toaletka


Jest to zwykłe białe biurko z szufladkami i półkami obok. 
Lustro kupione oddzielnie i przemalowane na biało.
Oraz drugie lustro z dwoma innymi stronami.
Pufa to tani myk który chowa w sobie kosmetyki a może też służyć jako siedzenie. 



Lewa strona: 
Ułożenie pędzli oraz codziennych kosmetyków na toaletce. 

Dół: 
Pufa która chowa w sobie kosmetyki.

Prawa strona:
Szafki biurka na których stoją ozdobne pudełka oraz ich zawartość. 




 Zawartość szuflad.
Ułożenie z zamkniętymi ozdobnymi pudełkami oraz co znajduję się w środku. 

Ogólna suma którą wydałam na tą toaletkę mieści się w przestrzeni 60-70 funtów. 
( Jest to bardzo tania cena porównując np toaletkę w Ikei za 125 funtów a doliczając ozdobne pudełka i pufę wyszłoby dużo drożej. )


A wy macie już swoją wymarzoną toaletkę? 
Podajcie link jeśli również macie bloga i post na temat toaletki.



PS. Oczywiście tutaj pokazuje moją toaletkę i to jak jest ozdobiona i jak przechowuje w niej kosmetyki. 
Nie jest to post o kosmetykach w toaletce. Jeśli taki chcecie to piszcie niżej.
Również muszę was poinformować że te kosmetyki które tutaj widać nie są to wszystkie kosmetyki które posiadam, reszta stoi na trzech wysokich półkach obok toaletki. 





Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda

10 komentarzy:

  1. Fajna!
    Bardzo lubię białe meble!

    Ja niestety nie mam takiego mebla, ale pokazywałam kiedyś na blogu jak mieszkają moje kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna:-). Post i kosmetykach chętnie poczytam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, wszystko ładnie poukładane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna toaletka :) Ja od pewnego czasu planuję zorganizować jakieś miejsce na moje kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna marzę o toaletce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci :) Własna toaletka w pokoju to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna.Ja niestety mam za mały pokój żeby taką toaletkę umieścić a od zawsze taką chcialam.Niestety ćwierć mojego pokoju zajmuje biurko a reszta to szafa,komoda,łóżko i mały stolik i pokój już jest cały zapełniony.Rozmarzyłam się przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń