sobota, 10 sierpnia 2013

Kolejne zakupy

Witajcie kochane, dziś kolejne zakupy, niestety albo stety mieszkając naprzeciwko dwóch galerii handlowych tak to jest że na co dzień kupuje się chodź jedną rzecz.


Dziś kupiłam trzy rzeczy. Dwie planowane trzecia na próbę po przecenie.


A więc oto one :


Drogerie Polskie Jantar Odżywka do włosów i skóry głowy. 100 ml 10,99zł


Dlaczego to kupiłam?  Moje włosy są zniszczone od prostownicy oraz od suszenia ciepłym powietrzem. Teraz fakt nie susze włosów ale to nie znaczy ze są w lepszym stanie.
Dodatkowym problemem jest to że włosy rosną do pewnego momentu a potem mam wrażenie ze mogłabym czekać 10 lat i nic by się nie zmieniły.
Ten produkt ma za zadanie hamować wypadanie włosów, odżywiać i stymulować wzrost włosów oraz wzmacniać i pielęgnować.
Jakie będą efekty, przekonamy się niedługo.
Również z tą odżywką mam zamiar laminować włosy.
Ale o tym oddzielna notka pojawi się niedługo.


Rossmann Olejek pod prysznic melon i gruszka. 300 ml  2,99zł

Jestem ciekawa działania żelu do mycia wraz z olejkiem. Dlatego też kupiłam ten produkt w promocji.


Magazyn E-makijaż  11,90zł 

Dostępny w Empiku. 

Niedługo pojawi się  kilka słów o tym magazynie jeśli tylko chcecie. 

1 komentarz:

  1. Ja też własnie zakupiłam Jantar :) Ciekawa jestem jego efektów ^^

    OdpowiedzUsuń