czwartek, 22 sierpnia 2013

Prezenty Od Maczki

Hej kochane, słuchajcie dziś pokaże wam kilka rzeczy które dostałam od Marty. 


Prezenty były niespodziewane i bez okazji, także jestem w szoku. 

Zostałam mile zaskoczona, ponieważ dostałam rzeczy które bardzo chciałam a jednak były powody czemu sama nie kupiłam. 






A więc jest to Olejek Alterra.



Cień Kobo 205 Golden Rose 


Oraz Sukienka. 


Także bardzo dziękuje za prezenty. 




Zachęcam do subskrypcji i komentowania 


Również zapraszam  na;



Źródło: Iva uroda


3 komentarze:

  1. Lubie cienie kobo. Musze sobie zobaczyć w drogerii ten kolor, bo jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się kolor jest piękny. Za każdym razem jak go mam dostaję pytania co to za kolor. Nawet od Eweliny ;)
      Z tego co wiem właśnie kończy się na nie promocja w Naturze.

      Usuń
  2. super prezenty :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń